donderdag 28 juli 2011

My very first post!

That's me!
Als klein meisje was ik in de weer met lipglossjes en poederkwasten. Als een echt meisje zat beauty in mijn bloed. Ik wou alles met glitters en er altijd leuk uitzien. The pinker the better. Geintresseerd in beauty begon ik met het volgen van beautybloggers. Ook schrijf ik al vanaf jonge leeftijd gedichten, verhalen en liedjes. Mijn twee passies gecombineerd brachten mij tot mijn eigen beautyblog, omdat ik die andere blogs zo leuk vond. Here it is: Carmels Budget Beauty.




Mijn naam is Carmel de Boer, 12 lentes jong, en crazy about all the girlystuff. Ik zit in de eerste klas van de middelbare school en ik woon in Amsterdam. Al sinds een lange tijd volg ik heel veel beautyblogs. Niet alleen op die blogs, maar ook in veel tijdschriften, websites en op televisie worden er vaak duurdere dingen gebruikt. Zelf ben ik niet zo heel rijk. Ik woon alleen met mijn moeder en we hebben het niet heel erg breed. Toch hou ik heel erg van beauty, make-up en mode, en ben dan ook trotse eigenaar van veel budget beauty and fashion. Omdat ik bijna zeker weet dat er meer meiden zijn die het niet heel breed hebben maar er toch leuk uitwillen zien en heel erg van beauty, fashion etc. houden. Deze blog is dan met name gericht op dat soort meiden, maar of course is iedereen welkom. Ik ga ondermeer lifestyle-artikelen, Shoplog/Hauls, DIY (DoItYourselfs) en natuurlijk heel erg veel Beauty en Fashion artikelen schrijven!

Thanks for reading my very first post, en blijf me volgen cuz there will be more, baby!

See You Next Time,
Carmel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten