zaterdag 10 september 2011

Paris Memories Lipsticks.

De verpakking
Het merk "Paris Memories" is niet bij iedereen bekend. Toch is het best wel een leuk merk, en echt het goedkoopste make-up merk wat ik tot nu toe ben tegengekomen. Een tijdje terug was ik bij de Dirx (de drogisterij van de Dirk van den Broek supermarkt), en zag ik bij PM lipsticks voor maar €1! Ik heb hier nu drie kleuren van, en vandaag ga ik die voor jullie testen. Na de klik mijn mening, en natuurlijk swatches.













De verpakking
De namen
De kleuren
Ik heb drie kleuren: 220(rood), 202(roze) en 240(goud-ish). Ik vindt het heel stom dat ze geen namen hebben. De verpakking is vrij simpel. Ik vind hem er best goedkoop uitzien, dit hadden ze wel iets mooier kunnen doen. Wat wel handig is, is dat de naam van de kleur onder aan de lipstick staat. Dit is heel handig voor als je al je lipsticks rechtop in je stash hebt staan, zoals je kon zien in het stashfilmpje van vera.  Hier de swatches op mijn arm:
V.l.n.r: 220, 202 en 240















220 is een mooie, felrode kleur. Ik vind hem heel erg goed dekken, en wat ik al helemaal super vindt, is dat de lipstick een vrij matte finish heeft. Dit zie je niet zo vaak. Ik denk dat hij een beetje te vergelijken is met de matte lipstick van NYX. Die heb ik zelf niet, maar daar heb ik wel eens een review over gelezen. Ik vind dit echt een hele mooie lipstick!




















"Barbie's calling, she want's her lipstick back!" Dat is echt het eerste wat mij te binnenschiet als ik de lipstick 202 zie! Ge-wel-dige kleur. Ik wou al heel erg lang een knalroze kleur, en deze is zo mooi! Hoewel deze kleur best wel glossy aanvoelt, heeft hij net als 220 een mooie matte finish. I like it!














Helaas komt de mooie gouden kleur van 240 niet tot zijn recht op deze slechte kwaliteits foto (sorry for that!). Hij is namelijk heel mooi natuurlijk met een mooi goude glans. Deze is niet matte, maar heel erg glittery. We like glitters! Deze is ook gewoon zo mooi. 


Over het algemeen ben ik heel erg tevreden met deze lipsticks. Mooie kleuren, goede kwaliteit en ze blijven ook nog wel effe zitten. Wat hou ik van deze lipsticks. En dat voor maar 1 euro!


Budget proof? Fo' sure, baby!

PARIS MEMORIES lipsticks, 1 euro, exclusief verkrijgbaar bij de Dirx.

Until next time,
Carmel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten